U qanday ishlaydi?

Sizni mijoz bilan yaqinlashtiradigan uchta oddiy qadam

Fikrlar

1

Mijozlar informerni ko‘rishadi va ko‘rsatilgan raqamga o‘z fikrlarini jo‘natishadi

Javob

2

Fikrlar siz mijozlarga javob berishingiz mumkin bo‘lgan shaxsiy kabinetga keladi

Tahlil

3

Statistika va jadvallar bois fikrlarni ko‘rish va tahlil qilish qulay

comics
?

Bu nimaga
kerak?


Fikr qoldirish istagi – aksariyat g‘ayri ixtiyoriy harakat bo‘lib, agar mijozda hozir va shu yerda bunga imkon bo‘lmasa, bu xohish tez orada so‘nadi. Hamma ham kompaniya saytidan fikrlar bo‘limini topish, shiloyatlar kitobini talab qilish, rahbarning telefon raqamini so‘rash imkoniyatiga ega emas. Buni SMS orqali qilish ancha qulayroq. Mijoz uchun nima muhim?

  • AnonimlikAnonimlik
  • Shaxsan rahbarga murojaat qilishShaxsan rahbarga murojaat qilish

Bizning taklifimiz
o‘ziga xos!


Biz mijozlaringizning fikr va takliflarini yig‘ish, saqlash va tahlil qilish bo‘yicha kompleks yechimni taqdim etamiz. Xizmat «kaliti bilan» taqdim etiladi:

  • Прямой диалог с клиентомMijoz bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri muloqot
  • Повышение лояльности клиентаMijozning moyilligini oshirish
  • Эффективная обратная связьSamarali qayta aloqa
  • Выявление проблемных мест бизнесаBiznesdagi muammoli tomonlarni aniqlab olish
  • Анализ бизнес процессовBiznes jarayonlari tahlili

Mamnun mijozlar –
Sizning foydangiz!


DASMSga ulanib, mijozingiz bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri muloqotni yo‘lga qo‘yishning qulay va samarali usuliga ega bo‘lasiz:

  • Дизайн, печать и размещение информеровInformerlar dizayni, chop etish va joylashtirish
  • Облачное хранение данныхMa’lumotlarni saqlashning ochiqligi
  • Круглосуточный доступ в кабинетKabinetga tunu-kun kirish imkoniyati
  • Тех.поддержкаTexnik qo‘llab-quvvatlash
  • Выделение и обслуживание телефонныхTelefon raqamlarini ajratish va ularga xizmat

Funksiyalar

DASMS – shunchaki xabarlarni qabul qilish server emas, u mijoz bilan munosabatlar o ‘ rnatishning yangi falsafasi

Shaxsiy kabinet
Shaxsiy kabinet

Barcha fikrlarni bir joyga to‘plang, ularga javob bering va ularni toifalar bo‘yicha guruhlashtiring

Belgilar qo‘ying
Belgilar qo‘ying

Har qanday fikrni shikoyat, taklif yoki savol sifatida belgilash mumkin

Qulay qidiruv tizimi
Qulay qidiruv tizimi

Kirish xabarlarini belgilar bo‘yicha filtrlang

Xodimlarni nazorat qilish
Xodimlarni nazorat qilish

Istalgan mijoz muassasa rahbari bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri aloqada bo‘lib turganda xodimlar yaxshiroq ishlashadi

Yechimlar

Restoranlar, barlar, kafelar

Restoranlar, barlar, kafelar

Informerlarni stellar, bar peshtaxtalari ustiga o‘rnatish

 

Maqsad: mijozlar moyilligini oshirish

 

Mijoz bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri aloqa. Mijoz o‘z stoli ustida informer yozuvini ko‘radi. Xohlasa, fikr, taklif, savol yoki shikoyatini SMS tarzida yuborishi mumkin.

 

 

 

 

Fitnes markazlari, sport klublari

Fitnes markazlari, sport klublari

Informerlar respekshnga, shkafchalarga joylashtiriladi

 

Maqsad: mijozlar moyilligini oshirish

 

Sport klub mijozi direktorning telefon raqami yozilgan informerni ko‘radi. U xizmat ko‘rsatishni yaxshilash borasidagi istalgan taklifini berishi mumkin. Direktor o‘z mijozlarining e’tiroz va takliflarini kuzatib borish imkoniyatiga ega bo‘ladi. O‘z vaqtida biznes jarayonlariga munisabat bildirish va ularni optimallashtirish mumkin bo‘ladi.

Poliklinikalar, shifoxonalar, tibbiyot muassasalari

Poliklinikalar, shifoxonalar, tibbiyot muassasalari

Informerlar vestibyulga, ma’lumotxonaga, shifokorlarning xonalariga o‘rnatiladi

 

Maqsad:  xizmat ko‘rsatish sifatini nazorat qilish

 

Bemorlar bosh shifokor bilan to‘g‘ridan to‘g‘ri anonym muloqot kanaliga ega bo‘lishadi. Kamchiliklar haqida xabar berishlari, muassasa faoliyatini yaxshilash yuzasidan taklif bildirishlari mumkin. Servis muammoli vaziyatlarni vaqtida aniqlash va bartaraf etish imkonini beradi.

 

 

 

 

Maktablar, bolalar bog‘chalari, ta’lim muassasalari

Maktablar, bolalar bog‘chalari, ta’lim muassasalari

Informerlar vestibyulga, e’lonlar taxtasiga joylashtiriladi.

 

Maqsad:  o‘quvchilarning, ota-onalarning kayfiyatini bilish

 

O‘quvchilar yoki ota-onalar o‘zlarini o‘ylantirayotgan masalalar yuzasidan shaxsan direktorga anonym SMS yuborishlari, maktab kun tartibi buzilishi holatlari haqida xabar berishlari yoki faoliyatni yaxshilash bo‘yicha takliflarini bildirishlari mumkin. Direktor o‘quvchilarning istak va kayfiyatlarini bilib turish imkoniga ega bo‘ladi. Muammoli vaziyatlarni vaqtida aniqlash va bartaraf etish

Taksi

Taksi

Informer  avtomobil torpedkasiga, o‘rindiqlariga o‘rnatiladi

 

Maqsad: Mijozlarning moyilligini oshirish

 

Taksi yo‘lovchisi direktorning telefon raqami yozilgan informerni ko‘radi. U xizmat ko‘rsatish sifatini yaxshilash yuzasidan istalgan taklifini bildirishi mumkin. Direktor mijozlarning taklif va e’tirozlarini kuzatib borish imkoniga ega bo‘ladi. Muammoli vaziyatlarni vaqtida aniqlash va bartaraf etish

Xizmatlar

Xizmatlar

Informerlar xonaning ko‘rinarli joylariga o‘rnatiladi

 

Maqsad: Mijozlarning moyilligini oshirish

 

Iste’molchi direktorning telefon raqami yozilgan informerni ko‘radi. U xizmat ko‘rsatish sifatini yaxshilash yuzasidan istalgan taklifini bildirishi mumkin. Direktor mijozlarning taklif va e’tirozlarini kuzatib borish imkoniga ega bo‘ladi. Muammoli vaziyatlarni vaqtida aniqlash va bartaraf etish

Qayta aloqa

Mijozlaringizning ko‘ngli to‘lishini istaysizmi?

Mijozga yo‘naltirilgan biznes – muvaffaqiyatli kelajagimiz ekaniga chin dildan ishonamiz!

Текущий month ye@r day *